Питання-відповіді
-
Чим ваша компанія вигідніша, ніж інші?
Головна наша перевага — умови першого кредиту. Під час першого звернення клієнт отримує ставку 0% на день і можливість взяти суму до 7000 гривень! Крім того, у нас діють знижки на повторні кредити, а для стабільних і вірних позичальників ми розробили багаторівневу програму лояльності. Також наші клієнти можуть отримати розширений період кредитування — до 3 місяців (у конкурентів часто не перевищує 2-х).
-
Чи можна подати кілька заявок одночасно?
У одного клієнта може бути не більше одного активного кредиту. Взяти нову позику можна відразу ж після погашення старої. Якщо ви отримали відмову у видачі кредитних коштів, подавайте наступну заявку через 30 днів.
-
Чому мені потрібно робити фото з паспортом у руках?
Це захід безпеки, що засвідчує вашу особистість.
-
Яким має бути фото?
Фотознімок має бути хорошої якості й чіткості, без дефектів і розмитості. Не приймаються чорно-білі фото, у сонцезахисних окулярах чи головному уборі. Разом з вашим обличчям має бути добре видно другий розворот паспорта, окремо прикріплюється фотографія із зазначенням місця реєстрації. У разі використання ID-карти додатково потрібна виписка/довідка із зазначеним місцем реєстрації.
-
Яка вимагається інформація про банківську картку?
Вам слід зазначити номер карти, термін її дії та CVV-код (3 символи на задній стороні пластикової карти).
-
Є якісь вимоги до картки?
Пластик картка (банківська картка) повинна бути випущена українським банком, у гривневій валюті, належати заявнику та підтримувати Інтернет-платежі.
-
Які суми можна брати у вас в кредит?
Доступний діапазон кредитного ліміту — від 1 000 до 10 000 гривень. За першого звернення клієнт отримує до 7000 гривень.
-
Як швидко оформляється заявка?
Декілька простих кроків відділяють вас від схвалення за заявкою. На весь процес її оформлення та подачі йде в середньому 15 хвилин.
-
Ви працюєте у вихідні?
Так, ви можете звернутися до нас у будь-який час доби.
-
Де можна ознайомитися з договором?
Зразок кредитного договору розміщено на сторінках нашого сайту, а також буде надіслано вам на електронну пошту під час укладання угоди.
-
Мій Особистий кабінет зламали!
Наш ресурс оснащено передовими технологіями забезпечення захисту та веб-безпеки, але, якщо третя особа раптом отримає доступ до вашого Особистого кабінету, ви завжди можете звернутися до нашого оператора для негайного блокування облікового запису.
-
Що буде, якщо я вчасно не погашу позику?
За появи проблем зі своєчасною оплатою позики зверніться до нас — разом ми знайдемо найкраще рішення для вашого випадку. Якщо ж ви проігноруєте термін повернення кредиту і не зв'яжетеся з нашими представниками, на вас чекає нарахування штрафної ставки за кожен день прострочення. У разі тривалої несплати борг може бути передано третім особам або призвести до судової процедури.
-
Як замовити пролонгацію?
Для продовження кредитного періоду вам необхідно подати заявку через Особистий кабінет або у зверненні до нашого оператору. Для активації послуги потрібно сплатити всі відсотки, що набігли до цього часу.
-
Чи можна пролонгувати безвідсоткову позику для нових клієнтів?
Так, обмеження щодо пролонгації першого кредиту не існує.
-
Скільки разів доступна пролонгація?
Продовжувати термін кредитного договору можна необмежену кількість разів.
-
Чому вигідно погашати позику до закінчення кредитного періоду?
По-перше, ви не тільки вбережете себе від штрафів і пені, а й заощадите на невикористаних днях. По-друге, після погашення відразу може бути підвищено ваш кредитний ліміт. По-третє, короткострокові позики дозволяють швидко покращувати персональний кредитний рейтинг.
-
Я вніс оплату, але борг все ще не закрито...
У разі проведення транзакції через касу банку чи термінал самообслуговування платіж може «бути в дорозі» 3 робочих дні. Рекомендуємо здійснювати всі платежі з використанням функціоналу Особистого кабінету та банківської картки.
-
Чи можна погашати позику частинами?
Так, така можливість доступна.
-
Як змінити свої особисті дані?
Для зміни особистих даних відвідайте вкладку свого профілю в Особистому кабінеті і виконайте необхідні дії.
-
А чи можна видалити свої дані?
Ні, ви можете тільки деактивувати аккаунт через звернення до нашого оператора.
-
Не можу зайти в аккаунт, що робити?
Якщо ви забули свій пароль, ви можете відновити його з використанням прив'язаного мобільного номера.